لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

دنــیـــای خــیــالـــم...


پُـــــر از بــودن هـــایـــی ست...


که نـبــودنـت را به رُخ مـــــــــــی کِشند...

 

 



نظرات شما عزیزان:

پریا
ساعت0:54---23 شهريور 1393
اونقدام دیگه....نیستم گوشیم یه قسمتش سوخت الانم دردست تعمیره عزیزدلم....ماروباش داریم امار وب کیو میبریم بالا..خخخخخ
پاسخ:اوخی عزیزم...اون گوشی بدبخت از دستت سکته کرده،الآن افتاده بیمارستان!!! بعدشم گلی من آمار وبم بالا هست...میتونی ببینی...


پریا
ساعت0:41---22 شهريور 1393
قربونت..من اقتصاد شهیدبهشتی گرایش پول وبانکداری...دیگه چه خبرا..کی میری واسه ثبت نام؟
پاسخ:اهم...بببعععللللهههه!!!! ولا توی این هفته رفتنی میشیم... ببینم تو چرا با پیام حرف نمیزنی؟!! همش میای تو وب نظر میدی!! عقلم چیز خوبیه ها!کمی به کار ببرش!!!خخخخخخ


پریا
ساعت17:01---19 شهريور 1393

نه بابا دیدار چیه چند روز دیگه باید بریم یونیورسیتی واسه ثبت نام ...شنیدم زیست سنندج قبول شدی مبارکت باشه ان شاالله که به سلامتی گرایشت چیه؟
پاسخ:قلبونت بلم عزیزم...آره فدات...زیست ملکولی نه زیست...گرایش بیوتکنولوژی....تو چیکار کردی؟



پریا
ساعت15:52---17 شهريور 1393

یادته چقدر برنامه داشتم واسه تابستون ......حراممو اگر یکی شون رو انجام داده باشم والا این قد استرس دارم سهمیه چند سال جوشمو تو این تابستون لعنتی زدم.....چه خبرا؟؟؟؟
پاسخ:الهی فدات بشم عشقم...میدونم منم تقریبا همینطور شدم...مگه جوش زدی؟..تو تو درس خوندن باید میزدی نه حالا!..والا سلامتی...توچه خبر؟ با بچه ها قرار نذاشتین برای دیدار؟..



پریا
ساعت9:14---29 مرداد 1393
سللللللللاااام برسارای گل
مبارکا باشه کی برگشتی
دلم خیلی برات تنگیده :
پاسخ:قربونت بشم من پری جون...ولا خیلی وقته که هستیم...چه خبرا گلی؟ چه میکنی تو این روزا؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 6 مرداد 1393برچسب:, | 19:56 | نویسنده : سارا |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.